gdzie można kupić taką wtyczke do balancera jak na foto?

konkretnie potrzebuje na 4 przewody.

Radek

rademar

Użytkownik "Radek" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Chodzi Ci wtyczkę do Dualsky 3S? Kiedyś były w nastik.pl, ale zniknęły. Są tylko do 2S :( Może skontaktuj się z nimi, czy przewidują dostawę...

Reply to
Ladziak

Użytkownik "Ladziak" <ladziak@niespamuj:op.pl> napisał w wiadomości news:f01v7c$i40$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Znalazłem!:

Ladziak

Rzeczywiście to ta! dzieki za pomoc. Mi w poszukiwaniach przeszkadzało jeszcze to, że nawet nie wiem do jakich typów pakietów jest ona stosowana. Tak więc opisy takich wtyczek na stronach sklepów modelarskich ( a zdjęcia przeważnie są niedokładne )nic mi nie mówiły. Radek

Reply to
rademar