Jaki materiał

Witam!
Jeszcze nie mam modelu i chc─Ö sobie takowy zbudowa─ç. Zastanawiam si─Ö nad wyborem materia┼éu. Mo┼╝ecie mi powiedzie─ç z czego najcz─Ö┼Ťciej si─Ö buduje?
Lekka pianka ? Balsa ? A mo┼╝e jeszcze co┼Ť innego ? Jakie s─ů wady i zalety tych materia┼é├│w
Pozdrawiam Mateusz
Add pictures here
Ôťľ
Profesionalne modele buduje sie z balsy ale to drogi materia┼é .Mozesz budowa─ç modele lataj─ůce np z depronu -to pianka pod panele pd┼éogowe osi─ůgalna w hipomarketach jak Obi czy Castorama ja osobi┼Ťcie polecam materia┼é o nazwie EPP jest rodzaj styropianu ale o b.du┼╝ej wytrzyma┼éo┼Ťci dzi─Öki czemu model wytrzymuje mocne nawet spotkania z matka ziemia.No i oczywiscie robi sie tez ze styropianu .Wszystko mozna klei─ç klejem polimerowym do kaseton├│w sufitowych 0,5 L pare z┼é.

Ôťľ

Modele RC się robi zazwyczaj z: - tworzyw porowatych (np. Depron, EPP, Elapor, zwykły styropian) - drewna (np. balsa, sklejka, sosna) - kompozytów (np. szklany, węglowy, aramidowy) Nie wiem czemu nigdy nie spotkałem się z modelami metalowymi.
Jak nie czujesz się na siłach, to nie warto robić pierwszego modelu z planów.
Pozdrawiam, Szymon

Ôťľ