Jaki materiał

Witam!

Jeszcze nie mam modelu i chcę sobie takowy zbudować. Zastanawiam się nad wyborem materiału. Możecie mi powiedzieć z czego najczęściej się buduje? Lekka pianka ? Balsa ? A może jeszcze coś innego ? Jakie są wady i zalety tych materiałów

Pozdrawiam Mateusz

Reply to
RoxyFox

Profesionalne modele buduje sie z balsy ale to drogi materiał .Mozesz budować modele latające np z depronu -to pianka pod panele pdłogowe osiągalna w hipomarketach jak Obi czy Castorama ja osobiście polecam materiał o nazwie EPP jest rodzaj styropianu ale o b.dużej wytrzymałości dzięki czemu model wytrzymuje mocne nawet spotkania z matka ziemia.No i oczywiscie robi sie tez ze styropianu .Wszystko mozna kleić klejem polimerowym do kasetonów sufitowych

0,5 L pare zł.
Reply to
Marian