Materiał plastyczny...

Witam
Chcę zrobić czołówkę [Taką latarkę na głowę] i mam drobny problem z
wyborem materiału na obudowa :). Może najpierw sprecyzuje na czym mi zależy:
Tworzywo które uzyskam musi być w miarę elastyczne aby było odporne na
wibracje i aby się nie odpryskiwało. Do tego musi być lekkie i bardzo
mocne :-)
A może pobawić się w jakieś odlewy plastyczne ???
Zastanawiam się nad (poxyliną + poxipol do niektórych połączeń) ale z
tego co wiem to poxylina jest stosunkowo ciężka i mało elastyczna. (tak
słyszałem)
Bardzo mi zależy aby cały proces był w miare tani
Pozdrawiam
Mateusz Symaniuksztis
Reply to
Szym
nie wiem, czy zależy Ci na czymś ektra wypasionym, czy tuningowanym ;-) ale jeśli potrzebójesz po prostu czołówki i to tanio, to looknij np tu
albo do jakiegoś hipermarketu
na Allegro zaczynają się już chyba od 25 zł
jak masz kupić np poxilinę i poxipol to już masz ze dwie dychy, do tego taśma, guma, żarówka itp i trochę roboty, robi Ci się grubo drożej....
choć wiem, że niektórzy wolą zrobić samemu.
PS. Tam nie ma żadnej mojej aukcji
pozdrawiam
Reply to
batched
Nie miał bym do czegoś takiego zaufania :))) A musze mieć pewność że coś takiego nie odmówi mi posłuszeństwa jak będe potrzebować koniecznie światła np. w bunkrze czy w nocy w lesie :) Przyzwoite dobre czołówki np Petzla zaczynają się od 130 PLN
To fakt :)
Czyli jak z tą poxyliną ???