Jaki materiał wytrzyma 1300 stopni i 20 at?

Jacek

Add pictures here
Ôťľ
ienie do 20 nie ukierunkowali czego

minimum 1300".
Add pictures here
Ôťľ
W dniu 03.08.2016 o 04:48, Konrad Anikiel pisze:

Pojedynczy cykl trwa od godziny do kilku godzin.
mamy 1300 do max 1350. Jacek
Add pictures here
Ôťľ

st "minimum 1300".

> mamy 1300 do max 1350.
?ej.
Add pictures here
Ôťľ
W dniu 05.08.2016 o 06:25, Konrad Anikiel pisze:

?zania, bo to znacznie poza normalnym zakresem zalecan
ardzo fajne z dodatkiem aluminium. Nie wiem czy w post
?u do zbudowania modelu obliczeniowego), to powinno dz
ka rzucisz? Link np. Jacek
Add pictures here
Ôťľ

rdzo fajne z dodatkiem aluminium. Nie wiem czy w postaci rury, bo widzia?

.
iny.pl/g94gs
Add pictures here
Ôťľ
W dniu 05.08.2016 o 10:14, Konrad Anikiel pisze:
Jacek
Add pictures here
Ôťľ
dyskusyjnych:no29o4$sf1$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl... W dniu 05.08.2016 o 10:14, Konrad Anikiel pisze:
Dac dwie rury jedna w drugiej. A miedzy nimi tez 20at :-)
I jeszcze trzecia metalowa, bo jak to wszystko kiedys p**...
Kwarc ma temperature topnienia ~1700 C, obawiam sie, ze w 1300 moze juz byc miekki. A wszelkie zanieczyszczenia obniza. No i jesli rura grzana z zewnatrz, to byc moze potrzebuje 1400 czy 1500 C.
Tlenek glinu (ceramika alundowa) wytrzymuje 2000 C, berylowa nawet 2500, ale jak z wytrzymaloscia to nie wiem.
Swoja droga ... w czyms ten kwarc topia. Molibden, wolfram ?
Ôťľ

raz tiny.pl/g94gs

Add pictures here
Ôťľ
dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Ogolnie podejrzewam, ze material co sie topi w 1700 st C, to w 1300 pelzanie moze miec juz spore. 2000/1300 czy 2500/1300 to juz wieksza roznica.

Hm, powinni miec opanowana produkcje walka srednicy ~5 cm metoda topienia strefowego. Z krzemu potrafia ...
Ôťľ

aniny). stanu

?cym), z ch!) .

Kto powinien?