Jaki pierwszy samolot spalinowy ?

Witam grupowiczow, chce zaczac latac samolotami spalinowymi, jaki samolot polecacie do nauki latania ?

czy taki model sie nadaje, czy raczej kupowac cos z mniejszym silnikiem ? pozdrawiam jacek

Reply to
Jacek

Witajcie

przy calej sympatii dla producenta tego modelu uwazam ze dla poczatkujacego trener klasy 40 jest lepszy bo:

-stabilniejszy w locie

-powyzszy model ma dwukolowe podwozie (do tego z malenkimi kolkami i nieskretnym kolem ogonowym), co bedzie znacznie trudniejsze przy starcie i ladowaniu, z wlaszcza w warunkach odbiegajacych od optymalnych Tak czy inaczej zacznij w systemie trener - uczen moje 3 grosze :-)

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Witam!

Ja ucze się latać trenerkiem o rozpiętości 115 cm i silniku 2,5 ccm. Ma lotki co jest ważne. Latam w systemie trener-uczeń. Uchroniło mnie to przed licznymi kraksami. Sądze że to bardzo przyjemny model do nauki. Pozdrawiam Maciek.

Reply to
graf