kalomanie do wydrukow inkjet

Witam. Prosze o opinie osoby ktore mialy okazje uzywac kalkomanie przystosowane do wydrukow inkjet. Czy to sie sprawdza, jaka jakosc i najwazniejsze: gdzie mozna kupic... Czy jest jakas firma i osoba w PL oferujaca ten towar?

lilianna

Reply to
lilianna

czy rzeczywscie nikt nie uzywal tego rodzaju kalkomanii? prosze o pomoc

lilianna

Reply to
lilianna

Użytkownik lilianna napisał:

a czy to jest wlasciwa grupa na takie pytanie?

Reply to
AlexY

Oczywiście, że właściwa. Ja też chętnie usłyszałbym tutaj odpowiedź. Podobno bywają w Warszawie na Dzielnej, ale jeszcze ich nigdy nie trafiłem. Tomek

AlexY wrote:

Reply to
Tomasz