Kwarc do robbe commander 2002

Witam. Znalazłem w szafce u dziadka stare radyjko robbe Commander 2002. Wygląda na sprawne, ale brakuje kwarcu w odbiorniku(FP-R115F). Na
kwarcu nadawczym pisze: 20332.5 TOX 3106 5TQ690. Jedyne co udało mi się wyszperać to to że kwarc powinien być na 40 MHz i z pojedyńczą przemianą. Nie wiem czy po prostu kwarc innej firmy pracował by poprawnie, co do tego na forach są podzielone zdania, więc nie chciał bym eksperymentować. Jeśli ktoś wie jaki kwarc ( a najlepiej komplet kwarców ) potrzeba albo lepiej gdzie można taki kupić, był bym wdzięczny za pomoc.
Add pictures here
✖
snipped-for-privacy@interia.pl pisze:

Najprawdopodobniej: 2*20.3325@.665MHz -> Szukaj "50 Kanał kwarc odbiorczy oznaczenie: 40.210MHz lub 41.120 Mhz " producent mniej ważny. Na Allegro bywają w przystępnych cenach.