Re: Silnik do szybowca 3,5 m

Jak na moje obliczenia, to 90oz to jest jakieś 2.5 kg ... I to pewnie też jest waga pustego szybola. Z wyposażeniem na pewno będzie sporo więcej ... Faktem jest, że silnik to trochę na wyrost, jednakże zweryfikowałbym silniki które podałeś. Mogą się okazać za słabe. W zależności od konfiguracji napędu może dojść Ci nawet powyżej 1 kg wagi. Ogniwo Ni-MH 2200mAh-3700mAh 46-66g ... sam pakiet 10-celowy więc może ważyć około 500g.
Witam Mam pytanie nieco OT, ale przymierzałem się kiedyś do nabycia szybowca ARF nieco mniejszej rozpiętości (Bird of Time) z Tower Hobbies, lecz odstęczyły mnie koszty przesyłki do Polski, prawie równe cenie (pudło ok. 1,3m długości - jedyna opcja wysyłki w TH dla takich rozmiarów to serwis UPS). Jeżeli nabyłeś szybowca bezpośrednio z Northern Sailplanes, to ciekaw jestem ile doliczyli za przesyłkę do Polski ? Pozdrowienia Paweł

Kupiłem w Niemczech (Staufenbiel GmbH) a przesyłka kosztowała 32 Euro ( szybowiec 209 ) Pudło było przeolbrzymie;-) Ale wszystko całe przyszło.
Zresztą jak dotąd nie mam żadnych zastrzeżeń do tego sklepu, wręcz przeciwnie œmiało mogę go pochwalić.