programowanie PIC'a w regulatorze

Witam.
Zdecydowałem się wykonać sanodzielnie regulator do autka mojego dziecka. Elektronika nie stanowi problemu, ale nie mam czasu na pisanie programu do
PIC'a - na nim oprę regulator. Wykonywałem na podstawie własnych projektów sterowniki na AVR, więc sam proces nie jest mi obcy. Nie mogę dotrzeć do gotowych programów. Może ktoś z grupowiczów podeśle mi lub podpowie gdzie taki znaleźć?
Pozdrawiam: Sławek_D

Ponieważ wróżka na urlopie to powiedz:
- jaki silnik - jakie sterowanie
itd
a linki - szukaj tu
http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/index.php
oraz
http://www.modelarstwo.org.pl/forum/index.php
a może tu coś znajdziesz
http://pfmrc.pl/ ??

tyż pozdrawiam
buwi

OK. Jeśli do potrzebna jest porada wróżki do określenia jaki silnik stosuje się ..."do autka mojego dziecka"..., to uściślę:
Nie spalinowy, bo nie potrzebuje regulatora:) Nie turboodrzutowy (patrz wyżej)... Ale: 1. elektryczny, 2. obracający się w 2 kierunkach,
i jeszcze nie ważne dla PIC'a:
3. zasilany pakietem 7,2[V] (to raczej ważne do elektroniki, bo regulator zrobię do 12[V] i 74[A] ).
Pozdrawiam ponownie:
Sławek_D
Użytkownik rezus99 napisał:

Skoro robiłeś projekty na AVR to czemu upierasz się na PIC-a ? Moim zdaniem AVR-ki nadają się do tego znacznie lepiej (a z pewnością nie gorzej) niż PIC.
Pozdrawiam Grzegorz
wiadomości

Z tego, co znalazłem zdecydowanie więcej regulatorów jest na PIC, a lak pisałem nie chcę tracić czasu na pisanie programu. Myślę, że na PIC'a łatwiej znajdę "gotowca". Natomiast elektronika na PIC, czy AVR jest identyczna. Jeśli trafię na programik do AVR, to zrobię na AVR.
Sławek_D
Użytkownik rezus99 napisał:

Zrozumiałem, że nie ma Kolega czasu "przesiadać" się na inny uC. Jeśli chodzi o gotowce, to rzeczywiście znacznie więcej jest na PIC-u.
Pozdrawiam Grzegorz
[ciach]

3 fazowy czy 1 fazowy ? Z hamulcem czy bez ? .....
1-fazowy był na Atmelu w EP : http://www.ep.com.pl miał parę błędów ale da się poprawić , nie pamiętam tylko czy wsad był udostępniony.