Kwarce graupnera, pytanko.

Witam Braæ modelarsk±.
Naby³em odbiorniki graupnera wraz z kwarcami na niemcy 35Mhz kana³ 187 mam
pytanie, mo¿e posiada kto¶ wiedzê gdzie dokupiæ do tego kwarc nadawczy, mi³o
by by³o nie za¶miecaæ kolegom pasma i mieæ taki awangardowy kana³ :-)
Reply to
Konrad "CAT" Uzarski
spróbuj w
w Suchym Lesie koło Poznania
Reply to
przemyslawstojczyk
Największy wybór kwarcy graunera masz na
jak nie mają to sciagna.
Pozdrawiam, Michalm
mmaslowski
Witam Ja też latam na Band B ,super sprawa nikomu nie zakłocam ani się nie pytam o kanały. Ostatnio dokupiłem sobie pare u Laurenta ,może jeszcze mają. Płaciłem po 79zł sztuka.
pozdrawiam grupowiczów Stefan
Reply to
Stefan
I na tym mozesz się przejechać..... Jak nie będziez nikogo pytał o kanał, a ktos będzie podobnie jak Ty latał na bandzie B i wyjdzie też z założenia: "niespotykane kanały, nie będę się pytał" to może być nieprzyjemnie.....
Pozdrwaima Jacek
Reply to
Jacek O.