Marki - Sobota

Witam, czy ktoś jutro się wybiera polatać do Marek ?? według prognoz pogody ICM'u od około 11 powinno być bezchmurne niebo, a temperatury plusowe :) Ja może
wpadne na chwilke z Diablotinkiem z zeszłego tygodnia, a od tego czy loty się udadzą będzie zależało jak długo zostane :P . Może teraz drugi oblot będzie bardziej szczęśliwy.
Pozdrawiam ...::: Vex :::...
Jechać nie jechać ? Pogoda licha :( Żeby tak odrobinę słońca się pojawiło.
-- PozdRoOw Skazoo www.skazoo.republika.pl

Ja nie jechać. Ja dziś pić piwo u sąsiadów ;) Moja spalinka czekać na silnik i serwa jeszcze conajmniej miesiąc, a szybowcem nie chce sie latać w takich warunkach :( Ja chętnie zrobić latajace skrzydło takie jak ma Alex, ale nie mieć na to chwilowo kasy więc siedziec na d.... w domu :) Pozdrawiam, Robert
A ja dzisiaj latać. Wkońcu porządnie oblatać mini diablotinka i być happy bo model latać i to nawet bardzo fajnie. Jeśli macie ochote oglądnąć kilka fotek i filmików to linki zamieszczam poniżej:
Fotki:
http://acn.waw.pl/vex/diablo/sobota1.jpg
http://acn.waw.pl/vex/diablo/sobota2.jpg
http://acn.waw.pl/vex/diablo/sobota3.jpg
Filmiki ( słaba jakość, ale jak na kręcone aparatem cyfrowym to są OK :) ): http://acn.waw.pl/vex/diablo/diablo1.zip ( 2.95 MB ) http://acn.waw.pl/vex/diablo/diablo2.zip ( 5.65 MB ) http://acn.waw.pl/vex/diablo/diablo3.zip ( 1.17 MB )
w sumie to było fajnie, ale jedno powiedzieć musze: ZIMMMMNOOOO !!!!! po każdym locie musiałem odmrażać palce w samochodzie :)
Pozdrawiam Tomek
w wiadomości

pojawiło.
Lata przepięknie z tego co widziałem na filmiku :))) Aż się nie mogę doczekać tego na żywca :)
-- .oo000oo...oo000oo... PoZdRoW SkAZoO www.skazoo.republika.pl

No nie wiem czy sie doczekasz bo elektronike chciałem przełożyć na przyszły tydzień do lżejszej depronowej extry i poćwiczyć zawisy. Do tego modelu 280-siątka z przekładnią jest troszke za mała. Przydałby się jakiś bezszczotkowiec z ok 400 gramami ciagu. Wtedy by latało tak jak trzeba. Nie stać mnie narazie na takie luksusy :/ a że diablotinek miał być do zawisów to chyba prędzej go sprzedam komuś z odpowiednim napędem niż kupie bezszczotke. A to że sie przymieżam do elektrycznego mikro śmiglaka który pochłonie wszystkie moje fundusze to inna sprawa :)
Pozdrawiam ...::: Vex :::...

To lata na 280? fiu fiu. Gdzie mozna zdobyć plany?
--
Pozdrowienia
PiotrP www.piotrp.prv.pl

Plany powiadasz :) moimi planami było kilka kresek przerysowanych i przewymiarowanych z planów Diablotina 2-metrowego. Niedługo może zamieszcze je w Młodym Techniku to dam znać. Lata tak na 280-siątce z przekładnią 4:1 i śmigiełkiem 10x4,7 jednak uważam że 9x6 było by zdecydowanie lepsze gdyż brakowało mi trochę prędkości, a wogóle najlepszym rozwiazaniem byłby bezszczotkowiec z ok 380 - 400 gram ciagu. Wtedy to by się działo :P
Pozdrawaim ...::: Vex :::...

przyszły
:)
I jeszcze jedno pytanie bo bym zapomniał. Czy nie łapiecie czasami w Markach jakichś zakłóceń bo mi się dzisiaj trzy razy zdarzyło w tym samym miejscu które potem omijałem duużym łukiem. Mało co nie kosztowały mnie kolejnego wieczoru przy klejeniu balsy. Mianowicie po prawej stronie w odległości tak z 50 metrów.
Pozdrawiam ...::: Vex :::...

Markach
tak
Poczytaj archiwum i forum. W Markach są bardzo duże zakłócenia. Latanie tam to trochę jak "rosyjska ruletka" :) Przykładowo ostatnio, jak tam byłem, nie było żadnych problemów. Jednak parę modeli tam się rozbiło bez wyraźnej przyczyny... Pozdrawiam, Robert P.S. Jak wyłączysz nadajnik, serwa tańczą tam jak nigdzie.

No właśnie.... z tego co przeglądam archiwum to znowu dały znać o sobie słynne "3 fazowe druty przemysłowe" gdyż tam nie tylko ja miałem problemy. A może tak jak ktoś to opisał było to spowodowane reaktorem atomowym w Świerku :) sam juz nie wiem co o tym myśleć.
Pozdrawiam ...::: Vex :::...
w wiadomości

miejscu
kolejnego
tam
parę
Mianowicie po prawej stronie w odległości tak

Opisales standartowe miejsce sluzace do cwiczenia szybkosci reakcji :-)
Dzis w markach bylo super, przynajmniej po poludniu
Pozdrawiam
Alex

Na lotnisku w Masłowie k/Kielc było też super.Mój FunFly oraz trenerek wylatał się do bólu.Coś czuję,że TAKIE latanie już się nie powtórzy w tym roku. Pozdrawiam wszystkich latających dzisiaj i nie tylko.Paweł S.

Potwierdzam :) bylismy z noniem do 13 ale niestety moja ekstra bardzo kiepsko sprawowała się na nowym silniku :( Strasznie nerwowa. Co do zakłóceń to hmmm he he u ha ha ha. Jest taki pas powietrza na północnym kawałku lotniska na wysokości mniej więcej początku lasku, w którym modele nie do końca odpowiadają na nasze nawoływania radiowe :D
-- PozdRoOw Skazoo www.skazoo.republika.pl