Megarubber

Witam,
potrzebuję pomocy z instrukcją do megarubber f3b 4,8/11,2mm - 150m z emcivega. Mam instrukcję ale po niemiecku.
Teraz nie wiem czy z tym holem trzeba coś przed użyciem specjalnie robić i potem konserwować? Czy normalnie się naciąga i się strzela :) ?
robin
Witam W wersji angielskiej strony nic nie piszą o konserwacji. Na pewno nie zaszkodzi jak po sezonie natrzesz talkiem. Do nabycia w sklepach kosmetycznych.