Modele firmy Blejzyk

Witam
Mam pytanie gdzie mozna kupic modele Blejzyka?
Dokladnie chodzi mi o platy do Foxa
AdamG
Reply to
AdamG
np tu
U¿ytkownik "AdamG" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > Witam > Mam pytanie gdzie mozna kupic modele Blejzyka? > Dokladnie chodzi mi o platy do Foxa > > AdamG > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Tomek
Witam, raczej w nowej ofercie Schmeissner modeli Blejzyka nie widzê. Ale za to w tym sklepiku widzê
teyet
U¿ytkownik "teyet" snipped-for-privacy@republika.pl napisa³ w wiadomoœci news:d8735s$5h9$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Hehehehehe ... maja w ofercie najdluzszy model (i chyba samolot) na swiecie :)
na dlugosc tego modelu :) (joke)
Reply to
--==PEGAZ==--
1. Łatwo można się domyslić, że nie chodzi o metry a milimetry. 2. Błędy zdarzają się wszędzie i każdemu - ten nalezy do naprawdę łagodnych. 3. Jeśli zauważysz błąd na stronie nalezy w pierwszej kolejności zgłosić go autorowi strony, a nie wywlekać na forum.
Tyle Pozd-ro-mek
Reply to
pozd-ro-mek
Sprzedajemy modele i cały serwis do modeli firmy Blejzyk ! Pozdrawiam !! Radek Oleksy

> Witam > Mam pytanie gdzie mozna kupic modele Blejzyka? > Dokladnie chodzi mi o platy do Foxa > > AdamG > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Ol-Pen Model