Nrumery taktyczne

Dnia 16.09.2005 Holm snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał:
2) zamaskować; 3) namalować numery; 4) zdjąć maski;
Finito.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
fajnie ale z czego najlepiej ta maska ? U¿ytkownik "Kacper Perschke" snipped-for-privacy@rxupferc.x napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@localhost.localdomain...
Reply to
Holm
Dnia 16.09.2005 Holm snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał:
Ja też się cieszę.
Jest na ten temat parę artykułów po polsku na sieci, a mi się nie chce szukać.
Ja robiłem ręcznie z folii maskującej dla artystów.
Niektóre osoby przygotowują stosowny obrazek dla plotera tnącego i pozwalają wycinać z tego czym punkt dysponuje. Wydaje mi się, że Eduardowskie maski są robione z grubsza ta metodą.
Proszę spróbuj zrozumieć o co chodzi na niżej podanej stronie.
Kacper Perschke
Dziêki za info