Oblatałem Twista :-)

Cześć, niedawno kupiłem na Allegro laminatowe latajace skrzydełko produkcji firmy Velkom. Dzisiaj je oblatałem. Miałem duże obawy ale okazały się bezzasadne. Skrzydełko lata jak marzenie, zdjęcia i dłuższy opis po powrocie z wakacji.

Reply to
Teos

Witam. A jakie masz wyposażenie ? silnik ? pakiet ? serwa ? -ile waży gotów do lotu ? Ja miałem taki model -z rok temu wstawiłem do komisu -już poszedł... Latał pięknie -tylko były problemy ze startem -startować trzeba było na zaciągniętym sterze -a zarówno rzucam -jak i wysokość mam na prawą rękę -i były problemy... -radio na pasku -lewa łapa na drąg -zaciągnięcie -wyrzut -i przekładanie rąk na radiu... Model leciał dość długo poziomo -potem trzeba było stopniowo oddawać drąga aby się rozpędził -i potem znów zaciągnąć aby poszedł w górę... -0te manewry startowe odbywały się metr nad ziemią -i byle podmuch to była gleba... Praktycznie trzeba startować z katapulty -albo pomoc drugiej osoby do rzucania wskazana... A lata pięknie i stabilnie na silniku speed 480 race można kręcić pętle beczki... A pewnie jeszcze lepiej byłoby na bezszczotkowcu... Pozdrawiam. Witek

Reply to
wit0

Witaj wit0,

W Twoim liście datowanym 12 lipca 2003 (14:12:36) można przeczytać: wpop> Witam. wpop> A jakie masz wyposażenie ? silnik ? pakiet ? serwa ? -ile waży gotów do lotu ? wpop> Ja miałem taki model -z rok temu wstawiłem do komisu -już poszedł... wpop> Latał pięknie -tylko były problemy ze startem -startować trzeba było na wpop> zaciągniętym sterze -a zarówno rzucam -jak i wysokość mam na prawą rękę -i wpop> były problemy... -radio na pasku -lewa łapa na drąg -zaciągnięcie -wyrzut -i wpop> przekładanie rąk na radiu... wpop> Model leciał dość długo poziomo -potem trzeba było stopniowo oddawać drąga aby wpop> się rozpędził -i potem znów zaciągnąć aby poszedł w górę... -0te manewry wpop> startowe odbywały się metr nad ziemią -i byle podmuch to była gleba... wpop> Praktycznie trzeba startować z katapulty -albo pomoc drugiej osoby do rzucania wpop> wskazana... wpop> A lata pięknie i stabilnie na silniku speed 480 race można kręcić pętle wpop> beczki... wpop> A pewnie jeszcze lepiej byłoby na bezszczotkowcu... wpop> Pozdrawiam. wpop> Witek To może kupiłem Twój model :-) Kupiłem go na Allegro używanego, serwa dałem HS81-MG, pakiety mam

8x600 i jeden kupiony z modelem SAFT 7x1200.Śmigło 6x3 i silnik 480. Regler Jeti 25.Faktycznie startuje dość ciężko ( w ogóle jest dość ciężki :-(), ale gdy nabierze prędkości to lata pięknie, najbardziej podoba mi się ten świst gdy przelatuje blisko bez włączonego silnika.Poezja.... Z lądowaniem też problemy bo odbija się od gleby i robi kaczki :-( Bardzo jestem z niego zadowolony.
Reply to
Teos

Witam. Całkiem możliwe -mój był w komisie w sklepie modelarskim w łodzi na piotrkowskiej -w model fanie -a oni wystawiają też na allegro... no i wyposazenie -model był razem z silnikiem 480 i z reglem...

-więc moze masz mój były...

(), ale

ja miałem lżejsze srewa -sporstsline mikro bb -rozmiar i waga hajtekowskich 55 - ale sporo mocniejsze... ale pakiety cięższe były -7x sanyo 1400 ae lub 7x sanyo 1700 au -pakiet ważył ponad 250 gram na 7 celach...

ta... -to było0 piękne...

???????????? dziwne -u mnie siadał pięknie -przeciągnięty twist nie przepada klasycznie -tylko "schodzi po schodach" -zejdź nisko na ciut większej prędkości -i dłuugo trzymaj prawie poziomo metr -potem poziomo pół metra od gleby -jak zwolni to po prostu klapnie na trawę...

ja też byłem -ale po kolejnym nieudanym starcie się wkurzyłem -i sprzedałem -a poza tym miałem go dość długo nalatałem się -i kupowałem inny model -a kasy zawsze mało... -nie da rady mieć wielu modeli -trzeba odzyskiwać chociaż część kasy z tych co się znudziły... pozdrawiam. witek.

Reply to
wit0