Kupiłem ładowarkę :)

wreszcie coś porządnego :D

wybór padł na Ripmaxa PRO PEAK Prodigy II

jest cudna

cieszcie się razem ze mną ;)

PMK

Reply to
PeKlesyk

Użytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:d5gevu$955$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

Cieszymy sie! Mam Prodigy (bez II) i prawdza sie znakomicie. Czy "dwojka" jest rowniez jest niebieska z zolta plyta czolowa? Gdzie kupiles, ile dales? Jakie ma max. prady ladowania/rozladowania?

Reply to
Ladziak" <nie

to samo mówił Sector

jest czarna z zółtą płytą czołową

Kupiłem w Riku, ale jeszcze nie mają jej na stronie ;)

w porównaniu do I ma lepszą przetwornicę - ładuje do 5 LiIonek i do 14 NiCd, NiMH

Prąd ładowania do 5A ze skokiem 100 mA, rozładowania do 1A ze skokiem co

10mA

jest cudna ;)

PMK

Reply to
PeKlesyk

Użytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:d5ghg6$e2t$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

A ja od dnia dzisiejszego ciesze sie z wersji I :) I tez jest sliczna :):):):):)

Reply to
--==PEGAZ==--

ciesze sie razem z Tobą :D

PMK

Reply to
PeKlesyk

Witam

Cieszę się że się cieszycie, skoro o cieszeniu w tym wątku to właśnie uciesznie ;) korzystam z mojej ślicznej Robbe Power Peak Infinity II v2 odebranej po upgradzie u producenta. Teraz mogę ładować Li-Pole Li-Ion (1-5 cel) ładowaczka posiadała dwa wyjścia ładowania

  1. Output 0,1-5A -deltapeak
  2. Tx-Rx 250ma to drugie było do ładowania akumulatorów nadajnika i odbiornika teraz zostało dodatkowo wyposażone w DeltaPeak !!!!
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick

Witam!

Ile kosztuje taki upgrad softu i jak to załatwić ?

Pozdrawiam Marek GG:1299639

***
*
**
Reply to
Marek - Yak

ja tez napisałem do kolegi i do Robbe jeszcze raz bo ostatnio - jakis rok temu jak w FMT było ogłoszenie o nowej Infinity II i o upgrate - to mi nie odpisali .

a ladowarke mam juz 6 lat

Reply to
Marcin Juraszek

Witajcie

Sprawa wyglądała następująco: Zebrało się nas trzech z ładowarkami, kolega napisał majla do Robbe z pytaniem o koszty, dostaliśmy odpowiedź, wysyłka, kilka tygodni czekania, paczka powrotna i testy. Koszt operacji ca 200pln..... Ale warto było :) inna sprawa że mimo zabezpieczeń udało mi się podłączyć lipole w trybie ładowania normalnego (bez ograniczenia napięcia) i o mały włos nie gasiłbym domu :) z 8.4V poszło do 9.3V na szczęście byłem w pobliżu i zorientowałem się przed wybuchem.... Teraz sprawdzam czy w trybie ładowania pojawia się literka "L" czyli li-xxx na wyświetlaczu :) Oczywiście wszystko było opisane w instrukcji, ale jestem rdzennym polakiem i nie mam zwyczaju czytania instrukcji przed uruchomieniem urządzenia, no chyba że wszystkie inne metody poznania sprzętu zawiodą ;)

Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick

Oto odpowiedz od Robbe Model SPort jaką dostałem:

in the range of the technical perfective maintenance your battery charger Power Peak Infinity 2, Item no. 8294 can be upgraded belated in the robbe service department for charging of 1...5 Lithium-Polymer-cells. Furthermore there will be inserted more improvements like 5 selectable signal sounds and special automatic-mode for batteries with less capacity (slow fly batteries).

The cost: 40,-&#8364; plus postage and packing.

If you would like to use this service update we kindly ask you to send your battery charger to the following address:

robbe Modellsport GmbH & Co. KG

- Service Department -

Metzloser Straße 36

D-36355 Grebenhain

With best regards Yours robbe Modelsport team

ja bde swoją wysyła lada dzien jak tos sie pisze - mozemy sie dogadac jakos.

---- Wiadomość Oryginalna ---- Od: "Krzysztof \"TTQ\" Pick" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

Do: snipped-for-privacy@newsgate.pl Data: Sun, 8 May 2005 21:42:59 +0200 Temat: Re: Kupiłemładowarkę :)

Reply to
Marcin Juraszek

aby "zamieszać":

wolę Pulsara ;)

Reply to
mRqS

ja tam mam swoja 6 lat juz - jeszcze kosztowała prawie 300 MAREK ;)

----- Original Message ----- From: "mRqS" <mrqs@USUNTO_buntownik.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, May 10, 2005 10:20 AM Subject: Re: Kupiłemładowarkę :)

Reply to
Marcin Juraszek