ładny tekst

Kiedy podaje na PWM swój adres i oczywiście nie pasuje BD(bazie danych ) czytam taki sobie piekny tekścik z którego nic nie wynika sensownego . ........cyt. Twój adres nie odpowiada zapisanemu w bazie danych ..... w kazdym razie sens jest taki właśnie. Czyli ja podałem przy rejestracji swój adres, cóś go zapisało ,jakoś to zrobiło i owo cóś czyta to tak ,że nie pasuje.. To coś z tym cósiem jest nie tak...... A może ze mną ?? Nr broni z wojska pamietam do dziś a hasła nie . czyli muszę obejść się bez PWM !!

Reply to
Roman B

Jest na to sposób, używaj jako hasła nr broni ;-))

AD

Użytkownik "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisał w wiadomości news:bo7sn5$ian$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
Adam D

Ke'dem guerfel "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> ihn news:bo7sn5$ian$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

No cóż... wbrew pozorom ten tekst jest sensowny.

Bardzo wielu userów zapisując się do Forum podaje adres z wstawką antyspamową etc., dzięki czemu maile z hasłem i loginem lądują w koszu na śmieci, bo nie mogą być podesłane na prawidłowy adres. Jeśli ktoś potem chce odzyskać hasło i poda swój prawidziwy adres, to baza widzi różnicę i informuje, że adres nie jest prawidłowy.

Administrator nie ma dostępu do haseł użytkowników, bo są one zaszyfrowane i praktycznie poza userem nikt się nie dogrzebie...

Bez znajomości Twojego nicka na Forum PWM nie jestem w stanie nic zrobić, bo znaleźć Ciebie nie idzie.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Zadnych wstawek ani wkładek nie uzywam

-a po co mam zmieniac !!

Reply to
Roman B

Użytkownik "Adam D" <adamd@!.no.nospam.!conecta.com.pl> napisał w wiadomości news:bo8b69$2b6b$ snipped-for-privacy@foka1.acn.pl...

O! I to jest pomysł !!! Staaaaary ! Dzięki-naprawdę się uśmiałem ze swojej ciemnoty -a tu takie proste !!

Reply to
Roman B

Ke'dem guerfel "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> ihn news:bo8ngp$7lk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

To było tak ogólnie - mniej więcej 10% osób rejestrujących się na Forum PWM podaje adres z wstawką, z którego to powodu mają później różne problemy.

To nie w tym rzecz. Po prostu jeśli nie znam Twojego nicka na Forum to nie ma sensu zaglądanie do Panelu Administracyjnego...

Cypis mi Twojego nicka podał, ale w profilu masz adres taki sam, jak wyżej, w związku czym stawiałbym np. na wyłączone cookies w przeglądarce, bo Forum działa normalnie.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Teraz już działa.To nie były wyłączone ciasteczka ale włączona sclerosis multiplex. Użyłem toggle switch i zadziałało. dzięki za starania i cierpliwość

Reply to
Roman B

Ke'dem guerfel "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> ihn news:bofboh$ksg$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

No tego to ja ni cholery nie mogę poprawić ;o)

Taka funkcja :o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski