Savage 25 - czad! - Warszawa

Witam,
jeśli ktoś z Was zastanawia się własnie nad kupnem dobrego Monster-Truck'a to
polecam najnowsze dziecko HPI (Savage 25). Od 2 tygodni jestem właścicielem
tego cacka i szczerze powiem, ze bije on na głowę wszystko czym do tej pory
jeździłem! Niesamowity silnik BIG-BLOCK o pojemności 4,1cm3 daje taką moc, że
Savage od ręki staje na tylnych kołach! Coś niesamowitego! Jestem z Warszawy.
Jeśli ktoś przed zakupem chciałby zobaczyć to cudo w akcji to niech się ze
mną skontaktuje. Chętnie zaprezentuję jego możliwości!! POLECAM!! POLECAM!!
POLECAM!!
P.S Ostatnio padło pytanie... Co lepsze Savage 25 RTR czy Savage SS25 KIT.
Oczywiście KIT jest lepszy ale wymaga dużo pracy a na dodatek nie jest
jeszcze dostępny w oficjalnej sieci sprzedaży. Za RTR z biegiem wstecznym
trzeba na gotowo zapłacić 2.899zł.
pozdr,
K.
Reply to
Kuba
witam tez jestem z warszawy czy masz gdzie¶ jakie¶ tory lub fajne miejsca do jazdy monsterami, mam wprawdzie mega forca czyli s³absze autko, ale mo¿e by¶my zaczeli je¼dzic razem - zawsze wieksza frajda i mo¿e utworzymy jak±¶ ekipe, obi³o mi sie o uszy ¿e gdzes w poznaniu jest jaka¶ firma handluj±ca czê¶ciami do mega forca mo¿e wiesz co¶ bli¿ej? pozdrawiam U¿ytkownik "Kuba " <kuba snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bq8bed$3t5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
w³a¶cicielem
Marek Pomianowski
Czesc Marek,
oczywiscie zawsze przyjemniej jezdzic w kilku niz samemu... Mega-Force zly nie jest (dopiero sie z niego przesiadlem na Savaga :)) ). Jesli chcesz zobaczyc jak jezdzimy to wpadnij jutro na Grochow. Pod blokiem na Korytnickiej 46 jest duzy "placo-parking" i tam wlasnie bedziemy w dniu jutrzejszym jezdzic. Jesli potrzebujesz czesci to nigdy nie kupuj ich w Polsce bo zdzieraja strasznie!!! Zamawiaj tylko z USA. Jak chcesz to zadzwon do mnie 602 286 314 to ustalimy szczegoly spotkania.
K.
Marek Pomianowski snipped-for-privacy@plusnet.pl napisał(a):
Reply to
Kuba