obrobka plexi - pytanko

witam, nie wiem czy to dobra grupa ale jakos tak mi sie skojarzyl moj problem z modelarstwem... mam arkusz plexi, ktory musze przyciac do formatu... problem w tym, ze jedna z krawedzi po przycieciu musi byc przezroczysta... i nie wiem co zrobic, przyciac pilka i probowac polerowac czy jest jakas specjalna technika ciecia plexi?

pozdrawiam Artur

Reply to
Zhan
Andrzej Dylakiewicz

Witam

Nie wiem jaki duży ten arkusz, ale najlepszą metodą cięcia, która od razu daje idealnie przeźroczystą powierzchnię jest cięcie laserem. Żadnego polerowania. Można zlecić w firmach zajmujących się wycinaniem liter do reklam. Usługa nie jest droga ale mają ograniczenia jeśli chodzi o wielkość formatu.

Pozdrawiam Marek Popów Latajace RC

----- Original Message ----- From: "Zhan" snipped-for-privacy@op.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Saturday, May 22, 2004 8:31 PM Subject: obrobka plexi - pytanko

Reply to
Marek Popów