Może i nie ta grupa, ale za to bardzo zdolne Ludziska ;-)

Moi drodzy. Kiedyś słyszałem o kabelku do aparatu cyfrowego minolta f-100 i że coś takiego jest możliwe po USB w tym aparacie. Zwierało się jakieś styki łapał ostrość, zwierało się inne, i pstrykał fotkę. Potrzebuję jakieś informacje na ten temat z góry dzięki. Może macie inny patent do zdalnego spustu tego cyfraka niekoniecznie serwem ? wolałbym bezpośrednio z odbiornika.

Reply to
Janusz S.`Jasmin

Tak zwany wezyk spustowy.

Tego nie wiem.

Hm... A probowales na pl.rec.foto-cyfrowa? Wydaje mi sie, ze to najlepsze miejsce bedzie. Albo na grupie elektronikow (jesli jest :) ). Tam chyba najlepiej beda sie na tym znac:D

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Użytkownik "Janusz S.`Jasmin" <jas_x snipped-for-privacy@koti.com.pl> napisał w wiadomości news:bog23h$gn$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

musisz zobaczyc czy gdzies uda ci sie wygooglowac schemat elektronicznego wezyka spustowego, ja mam niestety tylko do nikona, ale w minolcie moze byc tak ze jeden wezyk jest do kilku aparatow popytaj na pl.rec.foto lub na grupach zachodnich pzdr

Reply to
Saskwacz

Właśnie o takim kiedyś słyszałem. dzięki

Reply to
Janusz S.`Jasmin

pl.rec.foto.cyfrowa.

Reply to