[S] Elektromodel EXTRA 300 za bardzo rozs─ůdn─ů cen─Ö

Witam wszystkich. Do sprzedania mam model EXTRA 300 w wersji ARC czyli gotowy do oklejenia foli─ů. Rozpi─Öto┼Ť─ç 1100mm, d┼é. 980mm, waga do lotu ok 700-760g.Model ma bardzo du┼╝─ů
powierzchni─Ö p┼éata , jest bardzo ┼éatwy w pilota┼╝u , ┼Ťwietny dla poczatkujacych Cena bardzo rozs─ůdna w por├│wnaniu do innych modeli tego typu. Je┼Ťli kto┼Ť nie dysponuje czasem, to mog─Ö model oklei─ç. ┼Üwietny model do polatania w zimie i nie tylko. Dysponuj─Ö pe┼énym asortymentem cz─Ö┼Ťci zamiennych , gdy┼╝ model jest mojej produkcji, cz─Ö┼Ťci wycinane laserem. Bli┼╝sze informacje na snipped-for-privacy@wp.pl. Zdj─Öcia modelu wysy┼éam osobom zainteresowanym emailem. Model jest obecnie wystawiony na Allegro: http://www.allegro.pl/show_item.php?item (5610674 Pozdrawiam. Mirek

Ôťľ