okulary-video Rvision-D z RangeVideo - warto?

Witam, coraz poważnie zastanawiam się nad zakupem tych video-okularów. Ich przeznaczenie to oczywiście przygoda " ja na pokładzie mojego modelu".
Poszukuje opinii osób, które posiadają te video-okulary, czy kupowaliście właśnie w RangeVideo?, może gdzieś w Europie? to jest firma, w której można spokojnie kupować? jak wygląda sytuacja z VAT i cłem za przesyłkę?
pozdrawiam