Re: [RC] Czy ta grupa umrze?

Ke'dem guerfel Michał snipped-for-privacy@w.sygnaturce ihn news:bla01c$3q6$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Oj, obawiam się, że już od długiego czasu tak nie jest :o(

Z tym bym też polimeryzował... niestety wystarczy kolega, który pokaże OE i już mamy kolejnego piszącego.

Akurat z Forum można takiego usunąć bez prawa powrotu, załatwienie czegoś podobnego w Usenecie jest bez porównania trudniejsze :o( Tegoroczne wakacje pokazały, że sporo dzieci dostało Neostradę w nagrodę za wyniki w nauce, a wysyp "byle gnojków ze stałką" tylko to potwierdza. Coś mi się widzi, że Internet trafił pod strzechy i to dosłownie :o(

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Hej HEJ!!! Nie pisz tak!! W ten sposób ja trafiłem na liste trzy lata temu:)) A czy lista przetrwa czy nie, i czy to będzie lista na poziomie zalerzy tylko od nas :0)

Pozdrawiam Stach

Reply to
Stach Czarnecki

Ke'dem guerfel snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (Stach Czarnecki) ihn news:004a01c386d3$4a565860$01ee3250@big: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

A to już nie do mnie ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ke'dem guerfel Michał snipped-for-privacy@w.sygnaturce ihn news:blb7nd$cqn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Taa... mógłbym Ci podać cały szereg M-Id (także stąd), po lekturze których bardzo szybko zmieniłbyś zdanie...

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

W artykule <Xns9405E7243B1AFDoaba.olval.thru@127.0.0.1>

Peter 'Mikolaj' Mikolajski napisał(a):

Większość takich ludzi nie umie zbytnio wpływać na treść nagłówków wysyłanych przez siebie listów. Więc w oparciu o tę infromację można skutecznie odfiltrować ich wypowiedzi.

Dwa (tin i slrn) z pośród czytników, które używałem mają taką możliwość.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

Ke'dem guerfel Kacper Perschke <perschke snipped-for-privacy@cdmpeako.com.pl>

ihn news:slrnbnj8mh.75b.perschke snipped-for-privacy@sztywniak.cdmpekao.com.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Zaprawdę powiadam Ci, że mój XNews też sobie z tym radzi ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ke'dem guerfel Michał snipped-for-privacy@w.sygnaturce ihn news:blbt9h$alh$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Chciałeś raczej powiedzieć off-line ;o) Owszem, jest to spora zaleta, ale coś za coś.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

W artykule <Xns9406CB19252C4Doaba.olval.thru@127.0.0.1>

Peter 'Mikolaj' Mikolajski napisał(a):

To bardzo dobrze ;o)! Ja mogę służyć pomocą w przypadku tin'a i slrn'a. W przypadku XNews nie bo się nie znam.

EOT cause OT.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

Alex!

Jesteś wręcz kochany! Wyjołeś mi z ust dokładnie te same słowa! Ja sam nie chciałem pociągać ew. konsekwencji wychodzących z tego. Nie jestem po prostu taki odważny!

DZIĘKI CI

Pozdrawiam, Szymon Bartuś

Reply to
Szymon