OS MAX - tłumik E-2030 sprzedam

Gdyby komuś był potrzebny, to u mnie zalega:

śruby i rysy w komplecie, płaszczyzna kolektora idealna, w środku czyściutko, łby śrub niepiękne - chyba ktoś odkręcał i rozkręcał go nożem :)

mój mail: peklesyk na interia.peel << to trzeba poprawić of kors

tłumik aktualnie zamieszkuje na warszawskim Mokotowie ale bez ociągania wyślę go gdzie trzeba

PMK

Reply to
PeKlesyk

no to jeszcze głowica z podkładką od 20FP (22304000)

i pokrywa skrzyni korbowej z uszczelką od 20FP (22307000)

PMK

Reply to
PeKlesyk