Pierwsze zaowdy F3F w tym roku

Co prawda zawody dopiero w kwietniu ale już dzisiaj wszystkich zapraszam do
Czarnej Góry na zawody modeli szybowców zdalnie sterowanych na zboczu.
Proszę o ewentualne wcześniejsze zgłoszenia.
Więcej informacji na stronie

Pozdrawiam Arek Morawski
Reply to
arek
No i nic w tym roku z imprez blizej na zachod Polski? ;o((((
Reply to
sector
To chociaż raz wybierz się w góry. ;-)))
Pozdrawiam Arek
Reply to
arek
Bylem w zeszlym roku w Jezowie i... nic sie nie odbylo z powodu slabego wiatru ;o( W tamte okolice to moge sie przejechac bo mam duzo blizej ;oP
Reply to
sector
Za drugim razem się odbyły :-) Ale i tak mam dobrą wiadomość dla Ciebie - zaglądnij do kalendarza F3F.
pozdrawiam Arek
Reply to
arek
hmm... Tego Jezowa nie bylo pare dni temu na spisie ;o) Niestety termin kwietniowy odpada, bo bede pewnie musial sedziowac u nas w aeroklubie na mistrzostwach Polski na "Festiwalu Modeli Balonów na Ogrzane Powietrze o Ma³y Puchar Gordona Bennetta" :oD. Ale termin majowy bardzo mi sie spodobal!
No to teraz pytania techniczne: - czy kazdy moze startowac w zawodach? - trzeba miec licencje zawodnicza? - sa jakies ograniczenia co do modelu? Mam tylko 2m i na dodatek musze go naprawic. - w jakim towarzystwie wykupujecie ubezpiecznia OC do latania modelami ?
Reply to
sector
No, nie było :-)
Więcej informacji będzie na mojej stronie "w okolicach maja" tzn. kontakt do organizatora i jakiś program
Każdy, bez względu na wiek
Nie, nie trzeba ponieważ F3F nie jest kategorią oficjalną, nie ma jej w kalendarzu AP, chociaż na zawodach międzynarodowych wymagają, ale w sumie wystarcza ważne ubezpieczenie
Każdy model moze startować, no w ramach regulaminu tzn do 5 kg
Ja mam w Ergo Hestia, koszt na cały rok to 58 zł, obejmuje całą Europę, jest ważne na wszystkich treningach i zawodach. Warto mieć już niektórzy sprawdzali czy działa :-)
Pozdrawiam Arek
Reply to
arek