Dwie sprawy

Witam
Mam 2 pytanka do szanownych grupowiczów:
1. Chciałbym zamontować do mojego latadła jakiś cyfrowy aparacik foto.
Czytałem gdzieś, że można zbudować prosty układ elektroniczny, który
pozwoli na zdalne wyzwalanie migawki aparatu. Niestety nie mogę znaleźć
żadnego schematu lub opisu. Czy komuś może wpadło coś takiego w oko?
2. Poszukuję schematów malowania samolotu Spitfire Mk.II. Czy ktoś
natrafił może na coś takiego na sieci?
Pozdrawiam
Zbyszek
Reply to
Zbigniew Janusz
Dnia Tue, 01 Mar 2005 17:45:06 +0100, Zbigniew Janusz snipped-for-privacy@nesostrada.pl napisał:
Musiał by być super-lekki. A może te małe kamerki bezprzewodowe? Waży toto kilka gramów, a w domu - jeśli jesteś niedaleko od niego - niech rodzina nagrywa na video ;-)
Reply to
AlaN
na tej samej stronie sam układ on/of
nie mam większego pojęcia o elektronice a udało mi się zrobić i uruchomić ten układ z aparatem Tevion MD 5319
Pozdrawiam Paweł
Reply to
Timochenko