Piknik modelarski w Kra?niku

Witam W dniach 7 - 8 sierpnia 2010r. na lotnisku modelarskim w Kraśniku odbył się XII Piknik Modelarski. Zapraszam na moją strone

- garść fotek do obejrzenia... Alehar

Reply to
alehar

Skoro kolega dał anons to i ja dam anons o Kraśniku i też garść fotek z tego wydarzenia, a co do pogody to jest wyjaśnienie w częsci opisowej . pozdrawiam i zapraszam na

Użytkownik "alehar" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@l6g2000yqb.googlegroups.com... Witam W dniach 7 - 8 sierpnia 2010r. na lotnisku modelarskim w Kraśniku odbył się XII Piknik Modelarski. Zapraszam na moją strone

- garść fotek do obejrzenia... Alehar

Reply to
Jerzy