[plastik] Kolory kabiny w havker tempest mk.V

    Wiem ze to pytanie dosyc pecyficzne. Pracuje obecnie nad Tempestem mkV z Academy, no i mam problem z kolorami wnetrza kabiny. Wsadzilem tam blachy
Parta i chcialbym aby wygladal naprawde dobrze. Problem w tym iz zdjecia wnetrza kabiny mam tylko z samolotu odrestaurowanego , i tam po bokach kabiny ponad panelami burty sa pomalowane na czarno (http://user.tninet.se/~ytm843e/tempest.htm ).Rozsadek podpowiada i (shemat w instrukcji) zeby pomalowac cale burty na interior green, no tak chyba bylo w wiekszosci mysliwcow brytykskich. NO ale pewnosci nie mam ani w te ani w tamta strone. Tak ze pytam kogos kto posiada wiedze na ten temat.
Pozdrawiam Paweł Maksymczak
ps: Pewnie wszyscy zainteresowani tempestem znaja ale podaje ciekawa strone     http://user.tninet.se/~ytm843e/tempest.htm

Też miałem ten problem z Tempestem. Nie jestem specjalistą od brytyjczyków, ale późnowojenne samoloty mogły chyba mieć wnętrze kabiny malowane na czarno a nie w "interior green". Ja zrobiłem go w każdym razie "na czarno".
Pozdrawiam
Wojtek

Cytat z (http://user.tninet.se/~ytm843e/tempest.htm
Colours
C o c k p i t :
The interior of the cockpit was Night (Black) except on a few Tempest V, Series I were it was painted Aircraft Grey-Green. The main instrument panel with the RAF Basic Six panel (also called Blind Flying Panel) is painted black.
-- Pozdrawiam Piotrek
Dziekuje za wskaówke, mialem na dysku wersje serwisu z przed kilku miesięcy, i u mnie dzialu colours nie bylo, a nie sprawdzilem na sieci. W każdym razie dzieki.