Sruba w plastik

wtorek, 9 lutego 2021 o 18:28:01 UTC+1 J.F. napisał(a):

Kup sobie nową miarkę zwijaną i gitary nie zawracaj.

Reply to
Zenek Kapelinder

Nie wiem czy sie nada w tym wypadku, ale używam.

heby

Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... wtorek, 9 lutego 2021 o 18:28:01 UTC+1 J.F. napisał(a):

Ale nie lubie prawie dobrych miarek wyrzucac :-)

A z kołnierzem?

heby

Reply to
Zenek Kapelinder

W dniu 09.02.2021 o 18:27, J.F. pisze:

Ja bym kombinował w kierunki wkręta samogwintującego.

Reply to
Robert Tomasik

W dniu 2021-02-09 o 18:27, J.F. pisze:

Daj dwie śruby stożkowe od zewnątrz z łbem schowanym w gzymce i zamalowane. Od środka blaszka z dwoma gwintowanymi otworami, albo dwie nakrętki.

WM

Reply to
WM

W dniu 2021-02-09 o 18:27, J.F. pisze:

To sklej. Przewierć na przelot i skręć.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Śruba z łbem sześciokątnym. Iglakiem wypiłuj w ściance z tworzywa sześciokąt - połączenie przeniesie wtedy moment skręcający. Śrubę do ścianki połącz przez oblepienie Poksiliną. PP

Reply to
Swift

wtorek, 9 lutego 2021 o 18:28:01 UTC+1 J.F. napisał(a):

Zreperowałeś miarkę czy kupiłeś nowa? Jak zreperowales to z czyjegoś pomysłu skorzystałeś?

Reply to
Zenek Kapelinder

Miarki nie ma, ale termin obrony doktoratu wyznaczyli... :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Miarke kupilem nowa ... ale starą jeszcze naprawie :-)

Użytkownik "Swift" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Momen skrecajacy przeniesie, ale jak sie pojawi jakis moment gnacy, nawet slaby, to poksylina pusci :-(

W dniu 2021-02-26 o 09:37, J.F. pisze:

A nie jest tak, że poxilina ma głównie wypełniacz? Podobnie, jak swego czasu widziałem jakieś bizony, które też składały się przede wszystkim z wypełniacza, a żywicy było tam w ilości symbolicznej.

Nie lepiej coś w rodzaju distala?

Nie mam na myśli w/wym. rozwiązania z klejeniem nakrętki, tylko ogólnie: do klejenia jako takiego.

Reply to
Adam

W dniu 2021-02-25 o 11:25, J.F. pisze:

W czym problem?

Przygotuj taką wkładkę z blaszki, nagwintuj otwory i całość przymocuj wkrętami stożkowymi przez obudowę.

WM

Reply to
WM

Za duzo roboty, to juz lepiej wyrzucic :-)

czwartek, 25 lutego 2021 o 11:25:48 UTC+1 J.F. napisał(a):

Nie ma za co.

Reply to
Zenek Kapelinder

W dniu 2021-02-26 o 15:21, J.F. pisze:

Ale ile korzyści z każdego udanego recyklingu :)

Ścinki blaszki leżą jako odpady przy gilotynie w każdym prawie warsztacie. Nawiercenie otworów to tylko chwila.

WM

Reply to
WM