Prośba o identyfikacje producenta car rc

Witam, Czy potraficie mi powiedzieć czy to są podróbki jakiegoś znanego producenta czy też autorskie dzieło Chińczyków?
http://cgi.ebay.com/Vehicles-4WD-RC-ARTR-Elect-Super-Racing-Truck-1-10-UK_W0QQitemZ200410524177QQcmdZViewItemQQptZUK_ToysGames_RadioControlled_JN?hash=item2ea965ea11
http://cgi.ebay.com/Vehices-4WD-R-C-ARTR-Electric-Racing-Truggy-1-18-FR-US_W0QQitemZ350290417847QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Vehicles?hash=item518eef98b7
Pzdr Rafał

UK_W0QQitemZ200410524177QQcmdZViewItemQQptZUK_ToysGames_RadioControlled_JN? hash=item2ea965ea11
US_W0QQitemZ350290417847QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Vehicles? hash=item518eef98b7
to napewno warto.Chińczyk to nie znaczy ,że badziewie wręcz przeciwnie robia modele o dobrej jakosci i co najwazniejsze w dostepnej cenie ,a to że ci SZUBRAWCY w sklepach szczególnie polskich tak winduja ceny modeli i częsci to inna sprawa.Wiele modeli tych rzekomo firmowych pozostawia często wiele do zyczenia.Osobiscie mam dwa elektryka i spaline i oba chińskie i sa super elektronika i mechanika na wysokim poziomie.

Podane ceny są aktualne i zawierają koszty przsyłki. Też wydają mi sie bardzo atrakcyjne. Jedyne co mnie powstrzymuje to fakt że nie namierzyłem do tego żadnych części zamiennch. Stąd moje pytanie.
Pzdr Rafał

[...]
Witam Nie potrafię wskazać producenta tych modeli. Ale niezależnie od tego kto je produkuje sprawdź dostępność części zamiennych na naszym rynku.Są to modele terenowe,prędzej czy później będziesz je potrzebował. Może jakieś podobieństwa: www.nitrotek.pl Wesołych Świąt Enagem

Ztego własnie powodu chcę ustalić kto produkuje pierwowzór. Na aukcjach tego sprzedawcy żadnych części zamiennych nie znalazłem.
Pzdr Rafał