Technika wykonania pokladu

Hej!
Zabieram sie za remont modelu jaki wykonal za mlodu (50 lat temu ;) ) moj tata. Jest to pasazerski statek w stylu mazurskiej bialej floty, o
dlugosci ok. 110 cm.
Czy mozecie poradzic mi jak wykonac estetycznie poklad? Mysle o imitacji desek, ew inne propozycje.
Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk

W jednym z bardzo starych "Modelarzy" chyba Ceazary Ciesielski / albo ktoś inny /opisywał technike wykonywania pokładów z imitacją szczelin i gwożdzi . Genarlnie wyglądąło to tak ,że wycienione listewki o bardzo drobnym słoju układane sa naprzemiennie z zastosowaniem paseczka kartonu malowanego na czerno / jako imitacja szczelin . Gwoździe to łebki szpilek dość głłeboko wbijane w wywiercony otwór wiertłem 0.5 na początku i na końcu deszczułek. Bardzo to misterna robota - może ktoś zna inną metodę . Moge poszukac tego "modelarza" , ale to musiałoby potrwać
--

snipped-for-privacy@is.net.pl
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
Jerzy pisze: