Stawki za kreślenie

Tak trochę z ciekawości, trochę z potrzeby bycia zorientowanym zapytuję panów (i panie też) konstruktorów budowlanych - i tych którzy dają rysunki do kreślenia, i tych którzy się podejmują takich zleceń - jakie w tej chwili bywają stawki za takie prace ? Np może być w odniesieniu formatu, bo chodzi mi głównie o kreślenie, bez lub z niewielkim udziałem konstruowania - żelbet, stal. Wiem, że na to ma wpływ stopień skomplikowania rysunku, region kraju i wiele innych czynników, więc im pełniejsza odpowiedź tym bardziej mnie ucieszy :).

Z góry dzięki za odzew.

Reply to
g_criss