Pulpit do Futaby 9C

Ktos wie moze skad pulpit do Futaby 9c sie bierze? Najlepiej taki z oslona przeciwdeszczowa (moze byc rowniez z klimatyzacja ;-) )

Szukalem u Futaby, w TH i nic takiego nie widze... A jesli tam nie ma to czy w ogole cos takiego istnieje?

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

To ja poprosze zebys na swojej zakupowej stronie duzymi czerwonymi literkami napisal - WIMAREX Z UPOREM NIE AKTUALIZUJE STRONY Albo zostan ich przedstawicielem bo od pewnego czasu jako jedyny posiadasz pelne informacje dotyczace ich oferty. A na dodatek odpowiadasz szybciej niz ich strona sie laduje..... ;-))) Moze niech umieszcza na stronie adres do Ciebie... ;-)

Dzieki Zaraz zadzwonie i pogadam z nimi - tyle, ze oni ciagle usiluja wysylac za pobraniem (a ja nie nosze przy sobie gotowki) albo kurierem za 30zl... To moze od razu kupimy wiecej? Sa jeszcze jacys chetni?

Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Uzytkownik "Andrzej Kowalski" napisal :

Ten pulpit im wcielo przy ktorejs zmianie designu.. ..............

Da sie ich przekonac do wplaty z gory na konto, tak kupowalem swoja Futabe

no to wez mi pulpicik, przetestuje na wlasnym....

kojot

Reply to
kojot

Czesc Ja mam wlasnie od nich pulpit. do Futaby 9C pasuje idealnie - zadnych luzow

Adam Gałat

Reply to
adamg

Witam Jak potrzebowałem to wimarex nie miał ,dostałem taki sam w Laurencie , a przy zakupie apartury ponoć dostaje się gratis.

Pozdrawiam Stefan

Reply to
Stefan