[RC] przemycone do Modelarza:)

modelarzach - informację!!!

Czyżbyś się zapożyczył i dał łapówę?

Piotr

Piotrp_de

Skąd ta niechęć? Strach przed konkurencją, netofobia, czy zwapnienie ideowe?

Jasne, a za ile? :)))

PS Masz może jakiś skaner? :)

Reply to
PiotrP

Witaj Panie OS-MAXem Pocięty :D,

Tak się składa, że miałem ze sobą Modelarza na lekcji angielskiego i zaglądam na tył, a tu myślę sobie "o ku***, przecież to Zbysiu z chodzieży!!!" Drgnąłem z wrażenia... ;-)

Gratulacje!!!

Pozdrawiam Szymon

PS: Jest też coś, na co czekało z nadzieją 80% modelarzy (tych pamiętających stare, "dobre" czasy) - PLANY WICHERKA i tym samym początek cyklu o tym samolociku, w którym będzie jego historia, proponowane nowocześniejsze modyfikacje etc. A więc bierzcie, puki gorące, żeby nikt potem nie zrzędził, żeby mu skanować!!!

Reply to
Szymon