[RC] regulator

Witaj Tomasz,

W Twoim liście datowanym 28 lipca 2003 (18:59:09) można przeczytać:

T> Prosze bardzo! T> W regulatorze z Twojej strony tranzystor jest sterowany bezposrednio z T> procesora. Przy takim sterowaniu wystepuje kilka problemow. Po pierwsze ten T> tranzystor sie calkiem nie otwiera, a po drugie wydajnosc pradowa nozek T> procesora jest stosunkowo mala do radzenia sobie z pojemnoscia bramki T> IRL2203. Trzecia sprawa, ten regulator nie ma zabezpieczenia przed T> przegrzaniem elektroniki. Po czwarte w moim regulatorze masz pewnosc ze T> uzyskasz pelna moc silnika - nie kazdy ma dual-rate na przepustnicy. T> Oczywiscie mozna zrobic hybryde i zmnienic sterowanie tranzystorem z reglera T> z Twojej strony na sterownaie zastosowane w moim rozwiazaniu. Dzięki, i to się nazywa wyczerpująca odpowiedź.

Reply to
Teos
<ciach-konstruktywna krytyka>

A mógłbyś Tomek, mógłbyś.... Ciągle mam nadzieję że się nawrócisz ;-))))

Teos

P.S. A wracając do tematu, to regler opisany na mojej stronie przez Wojtka S. mimo sterowania bezpośrednio z PIC-a sprawuje sie doskonale, na końcówce zastosowałem IRL3803 i nawet przy obciążeniu

600-tką ze śmigłem 8x4,5 prawie się nie grzeje. Dodam że w ogóle nie stosuję radiatora !!!
Reply to
Teos