[RC] standard złącz GOLD

Witam! Czy istnieje ogólnie przyjęty i przez wszystkich stosowany standard wyprowadzeń złącz akumulatora napędowego, np. plus - konektor męski, minus - żeński ?

Wojtek

Reply to
Wojtek Lesinski

Użytkownik "Wojtek Lesinski" ...

AFAIK - nie ma ogólnie przyjętego standardu - chociaż chyba częściej spotyka się

- męski

  • żeński przy akumulatorze.

Szczególnie przy Goldach 4.

Przy 2kach jest - jak zaobserwowałem - większe zróżnicowanie (jestem tego przykładem - mam przy 2kach odwrotnie, bo wydawało mi się naturalne, że + to samiec :)

I przy okazji odrobina ;) komercji - Goldy 4 w dobrej cenie na Allegro:

Kaper

Kaper