Re: Dziwne zachowanie regulatora - kto wyja?ni

Jak już kolega napisał, pakiet masz do wymiany.

> Do tego silniczka kup pakiet NiCd, może być 7 ogniw może być 8. Pakiet > nie powinien być droższy niż 100 zł, a da Ci dużo większą frajdę z > zabawy niż ten który masz. Na nowym polatasz jakies 8-10 minut, na tym > co masz, może ze 2 minuty jak nie mniej. > Jak kolega też wspomniał, zaopatrzenie całości w jakieś lepsze złączki, > takie powiedzmy 4mm też wskazane (chociaż 2mm też dadzą radę). > Kilka ogólnych zasad też możesz zastosować: > 1. Przewody od silnika do regla i od regla do pakietu jak najkrótsze. > 2. Regiel do silnika (przewody) najlepiej przylutować (mniejsze ryzyko > że się coś rozłączy) > Pozdrawiam > TomaszB

znalazlem fajny pakiet niedrogo nowy

NOWY NiCd RC PAKIET--VOLTCRAFT--o pojemności 2,3Ah-7,2V,wtyk TAMIYA.Długość pakietu-ok.13,5cm., szerokość pakietu ( początek i koniec)-ok.4,7cm.,środek pakietu-ok.4,57cm., waga-ok.320g

czy nadawalby sie do tego modelu???

NIe wiem czy nie bedzie to za wielki ciezar no ale pojemnosc jest imponujaca!!!!! Odnisnie wtykow wszystko jest super zaprawione i w tych miejsach bym sie nie spodziewal zadnych nisepodzianek:)

Reply to
adamisku

witam. Pakiet do tego modelu i silnika to 7-8 cell Ni-Mh o pojemności 1000-1400mAh. Z tym pakietem (cegła) to ten model raczej nie poleci. Mam taki model ale pakiety 7 i 8cell o wadze 21g cella. Trzeba sprawdzić przy jakim napięciu odcina silnik. (pakiet nowy nie formowany nie ma pojemności) Regulatory procesorowe kontrolują też impulsy sterujące . Jeżeli radio komputer to EPA na kanale gazu musi być +/- 100% bo jak są szersze to regulator widzi jako błąd i wyłącza silnik. Może to tylko pakiet?

pozdrawiam Andrzej B.

A.Bodzioch