Re: Dziwne zachowanie regulatora - kto wyja?ni

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl pisze:

> Mamy tu taką wielką szklaną kule, która powie nam jaki masz regulator, > jaki silnik, co do niego przyczepiłeś i czym to zasilasz. > Jednak na wskazania szklanej kuli trzeba poczekać, a można się wcale nie > doczekać, więc dochodząc do sedna sprawy, podaj istotne dla problemu > informację. > Pozdrawiam > TomaszB

Oczywiscie szklana kula nie śpi i pisze: silnik: Permax 400 regulator: Jeti JES 020 odbiornik: Jeti Rex 7 MPD Pakiet zasilający : no tutaj jest problem bo nie przemierzylem ale cos mi sie o uszy obilo ze okolo 700mAH i na pewno 7 ogniw:) A cala ta elektryka lata (ma latać) w Easy Star!!! Pozdrawiam i dzieki za powyższe i poniższe (jak bedą) odpowiedzi

Reply to
adamisku

adamisku pisze:

Kilka pytań naprowadzających:

  1. Czy pakiet jest nowy? (nie sądzę, ale zapytać warto)
  2. Jakie śmigło?
  3. Czy po odcięciu silnika pozostaje kontrola nad serwomechanizmami?
Reply to
TomaszB