Re: Dziwne zachowanie regulatora - kto wyja?ni

adamisku pisze:

> [...]
  1. Pakiet nie jest nowy
  2. Śmigło pchające - dokładane w zestwie jako oryginalne do tego modelu 125x110
  3. Tak po odcięciu silnika pozostaje kontrola nad serwomechanizmami:)
Reply to
adamisku

adamisku napisał(a):

Ewidentnie wygląda na to że siada napięcie na pakiecie. Sprawdź jeszcze jakość połaczeń, wtyczki itp może gdzieś jest kiepski styk. Ale prawdopodobnie musisz wymienić pakiet.

Pozdrawiam Andrzej M.

Reply to
Andrzej M

Andrzej M pisze:

Jak już kolega napisał, pakiet masz do wymiany. Do tego silniczka kup pakiet NiCd, może być 7 ogniw może być 8. Pakiet nie powinien być droższy niż 100 zł, a da Ci dużo większą frajdę z zabawy niż ten który masz. Na nowym polatasz jakies 8-10 minut, na tym co masz, może ze 2 minuty jak nie mniej. Jak kolega też wspomniał, zaopatrzenie całości w jakieś lepsze złączki, takie powiedzmy 4mm też wskazane (chociaż 2mm też dadzą radę). Kilka ogólnych zasad też możesz zastosować:

  1. Przewody od silnika do regla i od regla do pakietu jak najkrótsze.
  2. Regiel do silnika (przewody) najlepiej przylutować (mniejsze ryzyko że się coś rozłączy) Pozdrawiam TomaszB
Reply to
TomaszB

U mnie na goldach 2 mm i NiCd 7 cell 900mAh działał jak złoto.

Oryginalny regiel multipleksa był nalutowywany na wyprowadzenia silnika :)

KAcper

Reply to
Kacper Perschke