Re: Futaba czy JR ?

mysle ze przy tej technice nie ma co porownywac za bardzo. roznice moga byc bardziej w obsludze w funkcjach - pewnie minimalne . a czy odporniejsze ...... niefortunny upadek i wszytsko moze sie rozleciec. 2 podst roznice jakie widac: ---JR ma manualne trymer - ja takie preferuje, duze LCD no i to model z roku 2003/2004 ---Futaba obsluguje CamPAC, mniejsze LCD, troche starsza nie wiem czy przypadkiem FF9 nie obsluguje juz odbiornika z SYNTEZA ..czy tylko FC28 i 9ZAW to obsluguje ....ale to juz wyzsze "sfery"

Reply to
Major

drugą ,bez wachania wybrałem JR X378 , troche uboższa od PCM9x ale jakość wykonania wydawała mi się lepsza od FF9, nie obrażając oczywiście użytkowników Futaby, jest to tylko moje odczucie.

Pozdrawiam Stefan Grzempowski

Reply to
Stefan