Co to za Gyro?

Tu jest obrazek:

sie (nie)szczesliwym posiadaczem powyzszego zyroskopu ale na podstawie zachowanych szczatkow napisow nie bardzo mam jak dotrzec do danych tego cuda ani tym bardziej do instrukcji obslugi. Wiem ze to zyroskop i sprawdzilem, ze dziala stabilizujac jednokanalowo jedna os - sprzedawca twierdzi ze powinien stabilizowac dwie. Czy ktos umie mi cos wiecej powiedziec?

Reply to
Andrzej Kowalski

To jest Graupner NEJ-1001 zyro mechaniczne jednoosiowe, typowe zyro do smigłowca. Ma mozliwość ustawienia dwoch roznych czulosci i mozliwosc przelaczania sie z jednej na druga. Kiedys mialem takie zyro ale nie bylem zadowolony bo jest duze i ciezkie a po za tym ma olbrzymi pobor pradu z czasem reakcji tez nie jest najlepiej np w porownaniu z baczkowym zyrem Futaby G-154 (te mimo tego ze jest mechaniczne wcale nie odbiega parametrami od zyr Piezo w wersi RATE)

Adam Gałat Heli RC

Reply to
adamg