Czy macie zdanie o JR-388 ?

Miałem kiedyś takie radyjko, to był moj pierwszy komputerowy nadajnik. Ogólnie bardzo sympatyczne urzadzenie nigdy nie miałem z nim problemu. Troche trudne do programowania w porownaniu z futaba ff9 czy x3810. Ale przeciez radio programuje sie raz do kazdego modelu a potem dokonuje sie tylko niewielkich zmian. Niestety nie orientuje sie ile moze byc warte przy zakupie z drugiej ręki ale mysle ze cena samego nadajnika z modulem w.cz nie powinna przekroczyć 800pln. Pozrawiam

Reply to
Przemek B