Re: Jaki model samolotu wybrać?

nie niech wezmie czerwony bo ja latam niebieskim :D

Reply to
Addriano

A może Bening.

Reply to
Wojtek

Byle nie zielony, bo zielone to nieloty!

Reply to
Lukasz

Użytkownik Lukasz napisał:

Wlasnie uziemiles wszystkie depronoloty :)

Reply to
AlexY

Użytkownik "AlexY" <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisał w wiadomości news:eoavdv$sl7$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Ale z tym zielonym faktycznie coś nie tak. Wczoraj zużyłem 18m^2 zielonego depronu i nie lata...

Może to dlatego, że leżą na nim panele podłogowe :-)

Reply to
Michał Kupski

TYLKO STEROWANY RADIEM FANTASTYCZNA ZABAWA

- Marta aNDRE

Użytkownik "Łukasz Górlicki" <zskdk snipped-for-privacy@zskdk.no-ip.org> napisał w wiadomości news:eo7tpp$dho$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Marta

ale jakim radjem - ZET ?

Reply to
Tomek P

ZET - to były globulki! ;-) Kto pamięta? Niestosowanie przyspieszało wykonanie modelu, a stosowanie nie zapobiegało niczemu :-O

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de

Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@onet.eu napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Stosowanie poprawiało humor stosującym, bo to były bardzo dowcipne globulki ;-)

Reply to
Michał Kupski