Re: Kaszubski raj

Dnia 2005-08-02 19:42, Użytkownik Lukasz Stela napisał:

> [...]

Jakie poradzieckie?!?! To byłe lotnisko zapasowe 41 PLM z Malborka. Spędziłem tam niezapomniane ferie zimowe z żoną i małą córeczką w ramach SPR-u (ot, po prostu ludzki chorąży był...)

Reply to
Giełdon Grzegorz

Dnia 2005-08-03 09:39, Użytkownik Giełdon Grzegorz napisał:

A, tak mi żona przekazała. Bo to ŻONA, proszę pań i panów, wskazała mi to miejsce :)

Reply to
Jakub Witkowski