Re: Małe śrubki -- duży problem

Użytkownik "Marek Kozlowski" snipped-for-privacy@mini.pw.edu.pl> napisał w wiadomości news:hf14bp$dec$ snipped-for-privacy@newsread1.aster.pl...

Tak, ale takie, które głównie spotykam w sklepach modelarskich są z łebkiem pod klucz ampulowy. Czarne występują, np:

(ale są dość drogie)

Drugi pomysł jaki mam, to "zwwykły" sklep ze śrubami. Ale za to tutaj nie ma czarnych:

- pomalować, to i tak mniejszy problem niż przerobić łeb :D

Reply to
Aster

Użytkownik "Aster" snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news:hfh352$r5f$ snipped-for-privacy@newsread1.aster.pl...

Jakiś czas temu widziałem takie śrubki i podobne w Leroy Merlin koło Sosnowca...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczyński

:-)

  1. O ile się nie mylę, podałeś dwa razy ten sam link :-(
  2. Zależy mi na płaskich główkach.

Pozdrawiam, /M

Reply to
Marek Kozlowski

Użytkownik "Marek Kozlowski" snipped-for-privacy@mini.pw.edu.pl> napisał w wiadomości news:hfiuir$jvb$ snipped-for-privacy@newsread1.aster.pl...

A zobacz tu :

Jerzy

Użytkownik "Marek Kozlowski" snipped-for-privacy@mini.pw.edu.pl> napisał w wiadomości news:hfiuir$jvb$ snipped-for-privacy@newsread1.aster.pl...

Sorry... W tym drugim przypadku miałem na myśli ten odnośnik:

mam pojęcia czemu źle mi sie skopiowało.

Pozdrawiam Jacek

Reply to
Aster