Re: Ma艂e 艣rubki -- du偶y problem

Tak, ale takie, kt贸re g艂贸wnie spotykam w sklepach modelarskich s膮 z 艂ebkiem pod klucz ampulowy. Czarne wyst臋puj膮, np: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id175 (ale s膮 do艣膰 drogie)
Drugi pomys艂 jaki mam, to "zwwyk艂y" sklep ze 艣rubami. Ale za to tutaj nie ma czarnych: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id175 - pomalowa膰, to i tak mniejszy problem ni偶 przerobi膰 艂eb :D
Jacek Owczarczak

Jaki艣 czas temu widzia艂em takie 艣rubki i podobne w Leroy Merlin ko艂o Sosnowca...
Pozdrowienia. Krzysztof z Tych贸w.
:-)

1. O ile si臋 nie myl臋, poda艂e艣 dwa razy ten sam link :-( 2. Zale偶y mi na p艂askich g艂贸wkach.
Pozdrawiam, /M

A zobacz tu : http://www.modelemax.pl /
--

snipped-for-privacy@is.net.pl