Re: Nowy regel chiński

Użytkownik "Michał K" snipped-for-privacy@poczta.internetdsl.pl> napisał w wiadomości news:d3k496$4qa$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

problemów.Myśle

Przepraszam, ale w żadnej mierze nie chciałem być niezbyt uprzejmy. "Dowcip", że 30 zł mniej itd. odnosił się do tego, że każdy by chciał kupić taniej, a sprzedawca sprzedać drożej - taka jest natura wolnego rynku i określenie, że jakby był 10 zł tańszy to byłoby SUPER SUPER jest dość trywialne. Natomiast co do jakości regulatora, jego testów nie odnosiłem się w żadnej mierze bo go nawet na oczy nie widziałem ( tylko na zdjęciu ) Jeżeli kogoś mój "sarkazm" dotknął - przepraszam

buwi777

Reply to
buwi777

no ale jakies namiary na tego regla czy moglbym zobaczyc, gdzie go mozna kupic? na allegro moze jest? jestem z wwa.

Reply to
tomla

O ile sie nie myle to chodzi o ten w

Armand