Re: Problem z aparaturą :(

Dodam jeszcze że zdesperowany wyprułem odbiornik z samochodu father hitec. Podłączyłem właśnie i w domu na złożonej antenie odchodze 8m i szaleje wszystko , troszkę dalej traci całkowicie zasięg :( .Tak że to nie wina odbiorników. Użytkownik "DraGon" snipped-for-privacy@astercity.net napisał w wiadomości news:bgfo85$2gpp$ snipped-for-privacy@foka1.acn.pl...

Reply to
DraGon

Witaj

Kwarc odbiornika to standartowy "podejrzany", zobacz tez czy antena nie leci rownolegle do innych przewodow (serwa, zasilanie). Sprawdz koniecznie doprowadzenie sygnalu nadajnika do sruby, w ktora wkrecasz antene, w moim nowiutenkim Cockpicie MM poluzowala sie szybko i to wlasnie powodowalo niezrozumiale zaklocenia (serwa ruszaly sie przy kazdym kroku pilota :-)

Udanych lotow

Alex

Reply to
rcflight

Sprawdziles to doprowadzenie? Kabel jest tam przykrecony a nie przylutowany!!

Alex

Reply to
rcflight

Sprawdzałem śrube wszustko dokręcone na amen , antena odbiornika idzie z skrzydła do statecznika na szczyt i żadne kabtlki nie idą obok niej ( ani w okolicy ) Użytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
DraGon

No to ja jestem na granicy mojej wiedzy, czekamy na kolegow ekspertow :-)

Alex

Reply to
rcflight

:) Następny krok --- wyeliminowałem regulator z silnikiem podłączyłem koszyczek zasilający i serwa pojedyńczo podlączałem To samo trzepotanie sterami już na niedużej odległości a powinno go szarpać dopiero przy 50m

Reply to
DraGon

Witaj

Nie piszesz czy poprzednio było OK.

Mam nadajnik Sanwy i odbiorniki Sanwy oraz Hiteca również na 40 MHz. Zmuszony byłem dokonać kilku pomiarów co do zastępczości kwarców. Wniosek: nie są zastępcze zwłaszcza w nadajniku. Nie wiem jak w Multiplexach ale może być podobnie. Jeśli nawet kwarce pracują na tych samych owertorach to może okazać się że generatoty są dość daleko odstrojone od środka kanału. Zmień kwarce i powinno być OK, choć nie musi to akurat być przyczyna problemu. Jeśli wcześniej było dobrze to raczej taka kombinacja kwarcy będzie działać. Choć kwarce Sanwy w nadajnikach 40 MHz pracują trochę inaczej niż np. Hitaca

Powodzenia

Gugigui

Reply to
Gugigugi