Re: (RC) Budowa Motylka (???) dłuuugie

Gdybym był szybki to już bym miał gotowy :-) Ledy juz kupione, tylko zapomniałem zapytać na jakie napiecia <te jasne są na wyższe niż normalnie) , wygląda że cos w okolicach 4 V, jak Ty łączyłeś u siebie - po 2 w szereg ?

Ale jak przeniosłeś plany na depron zeby kąty zachować ? Masz taką dużą drukarkę ? Czy drukowałeś na A4 ?

Niestety nie mam rurki, jak by sie znalazła jakaś fi 5 to zawsze można wsunąć do środka.

Reply to
Teos

Na 4V są białe, kolorowe mają spadek ok 1.5 do 2V zależnie od koloru.

Przeskalowałem w corelu, wydrukowałem na A4 i posklejałem

JK

Reply to
JK

Nie chcę wyjść na blondyna, ale czy to nie jest przypadkiem tak, że kąt zaklinowania (natarcia) ustawia się tak, że dolna (prosta, krótka) powierzchnia skrzydła jest ustawiona równolegle do statecznika poziomego (kąt zaklinowania tej cześci skrzydła = 0 stopni) i rzeczywisty kąt zaklinowania skrzydła nadaje górna wystająca jego część?

Pozdrowienia PiotrP

--------------------------------------------------------- Cytat miesiąca: "...tylko coraz bardziej bolało. Odciąłem więc palec od stołu." Adam Niedzwiadek

Reply to
Piotrp

Witaj Piotrp,

W Twoim liście datowanym 4 września 2003 (19:40:20) można przeczytać:

P> Nie chcę wyjść na blondyna, ale czy to nie jest przypadkiem tak, że kąt P> zaklinowania (natarcia) ustawia się tak, że dolna (prosta, krótka) P> powierzchnia skrzydła jest ustawiona równolegle do statecznika poziomego P> (kąt zaklinowania tej cześci skrzydła = 0 stopni) i rzeczywisty kąt P> zaklinowania skrzydła nadaje górna wystająca jego część? Dokładnie tak jest :-) W końcu pomęczyłem się wydrukowałem w skali 1:1 na kilku kartkach A4 i mam problem z głowy.

Reply to
Teos