REALFLIGHT G2 PPJOY DZIALAJĄ TYLKO 3 KANAŁY. POMOCY!!

MAM INTERFACE PIC PITLABA

w FMS działa bezproblemowo ale w realflight g2 po skonfigurowaniu ppjoy 1 z kanałów nie działa. skacze non stop i nie reaguje...nie wiem moze chodzi o dll obslugującego JR?? w opcji kontrolery w panelu strowania nie ma problemu wszystkie 4 kanały dzialaja... włacze G2 i zima 1 nieczynny... jesli ktos zna solucje na rozwiazanie tego problemu prosze o pomoc....

pozdro hanson

Reply to
HANSON

Dnia Wed, 12 Jan 2005 17:20:21 +0100, HANSON napisał(a):

Prześlij do mnie na priva Twoją konfigurację PP JOY. Może będę mógł pomóc.

---------------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2005-01-15 12:07:21 Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"

Reply to
Zbych

juz ok poradzilem sobie z tym..... dziek i pozdro

jaca

Reply to
HANSON