Regulacja silnika(RC HELI)

Witam wszystkich modelarzy. Szukam pomocy u kogoś kto ma doświadczenie z silnikami heli. A konkretnie z OSmaxem SX .61 z gaźniekiem dwuiglicowym. Mam z takim gaźnikiem do czynienia po raz pierwszy i nie za bardzo wiem jak się toto reguluje. Dodam, że silnik jest dotarty, a helikopter jest w fazie regulacji. Silnik dobrze zapala, ale na najwyższych obrotach nieraz gwałtownie gaśnie. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam Andrzej P snipped-for-privacy@post.pl

Reply to
Andrzej Popów